Zákaznická podpora + na co vše myslet při tvorbě e-shopu a jak je to s carousely 🎠
Zákaznická podpora jako marketingový nástroj a jak na ni? Co všechno si promyslet než se pustíš do vlastního e-shopu? Jsou carousely na webu dobrý nápad?
Ahoj markeťáku!
Zákaznická podpora je taky marketingový nástroj. A zapomíná se na to. K čemu jsou ti dobré reklamy a přední příčky na vyhledávačích, když to pak celé shodí špatná zkušenost s podporou? I restaurace může být sebelepší, ale protivná servírka ti dokáže zkazit celý večer.
Snadný kontakt pro zákazníky je na internetu nutnost. Ať už se jedná o pomoc v první fázi nákupu (dotazy, pomoc s výběrem, nestandardní požadavky…) nebo o následnou péči (reklamace, záruka apod.). Pokud návštěvník nenajde informace, které jsou pro něj důležité v procesu rozhodování a nemá je jak zjistit (nebo je to pro něj moc složité), jde jinam. 🤷🏻♂️
Tvým úkolem je tomu předejít. Nabídnout mu možnosti, jak zjistit informace, které na webu nenajde. Marketing a zákaznická podpora jsou si blízko. Navíc pokud už s tebou člověk začne komunikovat, máš o mnoho vyšší šanci jej přesvědčit k nákupu než pokud by jen pasivně navštívil web. Obecně platí, že kontakt se zákaznickou podporou může zvýšit míru konverze o…