Dneska se pojďme podívat na téma, které se aktuálně objevuje nejen v marketingu, ale i v podnikání obecně - na sílu spolupráce. Mnoho podnikatelů i marketérů má tendenci brát ostatní především jako konkurenci. Přitom ve spolupráci může být obrovský potenciál.
Když se podíváš na velké značky, najdeš spoustu příkladů úspěšných spoluprací - třeba Apple s Nike nebo BMW s Louis Vuitton. A pokud takové propojení funguje velkým značkám, může být ještě přínosnější pro menší projekty a podnikatele. Právě těm nejmenším hráčům může spolupráce výrazně pomoct - spojením sil mohou lépe konkurovat, efektivněji využít své omezené rozpočty a získat silnější hlas.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/sila-spoluprace-v-marketingu
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Share this post