Druhý mozek marketéra + jak kombinovat online a offline aktivity + jak vybrat dopravce na e-shop
Uč se a sbírej vědomosti efektivně. Ukládej si je. Budeš za to jednou rád. A v podcastu nabízím tipy, jak skloubit on-line a offline marketing.
Ahoj markeťáku!
V marketingu existuje nespočet nástrojů, postupů a teorií, se kterými lze pracovat. Rozhodování je ovlivňováno mnoha okolnostmi - od konkrétního typu businessu, přes dostupné prostředky až po cílovou skupinu zákazníků. A na tobě jako marketérovi je, vybrat z toho všeho dostupného to nejvhodnější. ☝🏻
Je to vlastně práce se znalostmi a zkušenostmi vlastními i cizími. Nexistuje žádná unikátní nachytřovací knížka, po jejímž přečtení bys věděl vše potřebné pro práci, s čím by sis vystačil na další roky. Znalosti jsou potřeba sbírat, doplňovat a oprašovat průběžně. (A to asi děláš, když odebíráš i tento newsletter. 💛) Každý potřebujeme totiž jejich dost odlišný koktejl. Každý obor, region i způsob prodeje má svá specifika. 🤷🏻♂️
Pokud se tedy chceš dlouhodobě věnovat nějaké oblasti, dává smysl si začít (pokud to už neděláš) sbírat informace, které jsou pro tebe důležité. 🗂️ Lidé totiž bohužel strašně zapomínají. Slyšel jsem stovky přednášek a audiobooků. Přečetl stovky kní…