Discussion about this post

User's avatar
Tomáš Zálešák's avatar

V poslední době nad tím přemýšlím čím dál častěji. Naprosto souhlasím s tím, že máme tendenci si myslet, že všichni kolem nás řeší AI – přitom si všímám, že spousta (i mladých) lidí tápe v základech online marketingu.

I pokud AI agenti jednou dokážou plně nahradit marketéry, pořád zůstává otázkou, jak rychle si je podnikatelé osvojí. Některé startupy naskakují na nové trendy okamžitě, jiné firmy reagují pomaleji. A samozřejmě záleží i na tom, na kolik takoví skvělí AI agenti vyjdou.

Určitě bychom ale měli počítat s tím, že se marketingový rybníček zmenší – a že AI revoluce jednou může doběhnout i nás. Ale jak píšete v článku, online marketéři mají dovednosti, které můžou využít pro rozjezd jiného byznysu.

Expand full comment
Martin Koníček's avatar

Já jsem teda zaměstnanec a dělám si personal brand, a AI je fajn, třeba s ním píšu články či příspěvky na socky, ale že by mě to nahradilo? To ne! Musím přesně vysvětlit základní myšlenky, styl komunikace, a pak revidovat, je to spíše nástroj, než že by to fungovalo zcela automaticky.

Expand full comment
2 more comments...

No posts