AI v marketingové praxi 🤖
Jak používám AI při své každodenní praxi v marketingu? Co mi funguje a co ne? + inspirace, jak psát popisky produktů na web.
Ahoj markeťáku!
Dva týdny uplynuly jako voda a je tu další čtení. Tentokrát bude o využití nástrojů umělé inteligence v marketingu. Nechci se pasovat do role profíka přes AI - od toho tu jsou jiní (doporučuju odebírat například ”Pick AI” od Elišky Vyhnánkové). Postupně si ale nacházím cesty k jeho každodennímu využívání v mé praxi. Ulehčuje mi práci a zrychluje některé činnosti. A protože se to stává stále častějším tématem mých rozhovorů s kolegy, rozhodl jsem se tomu věnovat dnešní článek.
Obecně rád si objevuju nové nástroje a aplikace. Zajímá mě, jakou přidanou hodnotu jejich tvůrci chtějí přinášet a jak při jejich tvorbě přemýšleli. Těm, které mi dávají smysl pro mou práci dám nějaký čas, kdy je testuju a hraju si s nimi. Až pak se rozhodnu, jestli je začnu používat v rámci každodenní rutiny. Důležité pro mě je, aby samotné používání nebylo moc komplikované a nepřidávalo mi práci nebo nevyžadovalo nadměrné učení, pokud to má být jen dílčí nástroj ulehčující práci.
Začátkem roku se v…