Dnešní povídání bude o tom, jak přemýšlet při tvorbě obsahu (nejen) na internetu. Mnoho lidí umí skvěle prodávat naživo při osobním kontaktu. Dokáží zaujmout, srozumitelně představit svou nabídku jak laikům, tak lidem kteří už se vyznají. Dobrý obchodník přesvědčí k nákupu i poradí. A prodá to tak, že zákazník odchází spokojený a s úsměvem.
Tvořte obsah, který prodává
Tvořte obsah, který prodává
Tvořte obsah, který prodává
Dnešní povídání bude o tom, jak přemýšlet při tvorbě obsahu (nejen) na internetu. Mnoho lidí umí skvěle prodávat naživo při osobním kontaktu. Dokáží zaujmout, srozumitelně představit svou nabídku jak laikům, tak lidem kteří už se vyznají. Dobrý obchodník přesvědčí k nákupu i poradí. A prodá to tak, že zákazník odchází spokojený a s úsměvem.