Nekomplikuj si to + data v marketingu + TOP 100 českých e-shopů
⏱️ 5 minut čtení
Ahoj markeťáku!
Je toho tolik, co bys mohl/a v rámci marketingu, prodeje a reklamy dělat. Existují hromady komunikačních kanálů, přístupů, platforem a chytrých aplikací. Vem si jen, kolik existuje sociálních sítí, kde můžeš být. A každé se dá věnovat spousta času. Budovat tam publikum, tvořit obsah, pracovat s reklamou. Ale všechno to stojí přinejmenším čas. Nebo peníze, když ho nemám a chci, aby to pro mě udělal někdo jiný. 🤷🏻♂️
Doporučuju být na sebe při výběru komunikačních a marketingových kanálů i dalších marketingových aktivit velmi přísný a sebekritický. 🥊 Zapracuj si je do myšlenkové mapy a pak je podrob vlastní intenzivní kritice:
Vydělá mi to něco?
Přinese mi to skutečný užitek?
Není to jen něco, co by se mi sice líbilo, ale nemá to valný přínos?
Obzvláště v začátcích podnikání, kdy je potřeba obracet každou korunu, než ji někam investuješ, je tenhle pohled důležitý. Koneckonců, jsou to Tvoje peníze, že? Rozkutálí se děsně rychle, tak to ber podle důležitosti…