🛒 Funkční tip, jak zjistit zákaznickou spokojenost + správné nastavení přístupů a hesel + dovolené jsou tu
⏱️ 4 minuty čtení
Ahoj markeťáku!
Dneska se s tebou podělím o jeden neskutečně funkční tip na to, jak zjistit míru spokojenosti zákazníků se službama nebo produktama, které máš na starosti. V záplavě sofistikovaných řešení, aplikací a nástrojů vyčnívá jeden, který máš na dosah k bezplatnému použití kdykoliv. Za chvilku ti ho prozradím. 😊
Jako člověku, který má na starosti marketing by ti mělo záležet na co nejlepší komunikaci a prezentaci. Celé tvé snažení směřuje k tomu, abys přesvědčil/a lidi z cílové skupiny k nákupu. 🛍️ Proto vybíráš cílovou skupinu, komunikační kanály a řešíš vizuály i tonalitu sdělení. Prostě aby byly co nejvyšší konverze, žejo. A pak koukáš do analytických nástrojů, sleduješ návštěvnosti, konverze, míru opuštění a další čísla, abys viděl/a, jak ti to funguje. Že? 📈
No a v záplavě appek, umělé inteligence a sofistikovaných měření se zapomíná na základní lidský kontakt. 💬 Vyhodnocujeme jen přes data. Ten můj dnešní tip je následující: obvolej zákazníky z posledn…